BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 16, 2009

Ciuman Seorang Putera (part 2)

Dalam perjalanan pulang ke sekolah,Sara telah ditahan oleh sekumpulan pelajar perempuan yang
Bersekolah sama dengannya.”wei pompuan!! Sini kau!!” pelajar tersebut ialah Suhaini Amir atau
Lebih dikenali dengan nama Ani.Dia dan kumpulannya menarik tangan Sara ke satu lorong yg gelap
“eh korang..apa ni??” Sara bertanya kepada Ani sambil terketar-ketar.”kan aku da cakap,kau akan
Terima padahnya sebab berani cium SP!” Ani dan kumpulannya menampar nampar Sara dan menumbuknya.Sara hanya mampu menjerit memina tolong.wajahnya penuh dengan linangan air mata.

Tiba-tiba,datang seorang jejaka yang bertubuh tegap,dia ialah SP.”woi Korang ni takde kerja ke hah?!?!
Buli orang yg tak bersalah!! Pergi balik korang sekarang!” SP menjerit kepada pelajar-pelajar perempuan
Tersebut.Mereka berasa sangat terkejut manakala Ani pula hanya mencebik muka tanda menyampah
Lalu berlalu pergi.
“Awak tak apa-apa ke?” Tanya SP kepada Sara.”taka de ape-ape,Cuma luka sikit je,nanti sembuh lah tu”
Jawab Sara.”nasib baik saya lalu kat sini hari ni,kalau tak mesti awak teruk kena buli.” Kata SP.Sara pula
Hanya menundukkan kepalanya kebawah dan mengucapkan terima kasih lalu berlalu pergi.

Pada keesokan harinya,Sara dibuli lagi,nasibnya baik pada kali ini kerana salah seorang daripada kawan SP memaklumkan perkara tersebut kepada SP.SP pun bergegas untuk menyelamatkan Sara.Selepas menyelamatkan Sara,kawan SP pun berkata”kalau macam ni hari-hari Sara kena buli!! Sampai bila-bila
Tak kan habis!!”Sedang mereka semua ligat berfikir,tiba-tiba kawan SP memetik jarinya menandakan
Bahawa dia sudah ada satu idea.”Apa kata,sesiapa pelajar perempuan yg tahu apa yg disukai oleh
Putera SP kita ni,dia akan jadi girlfriendnya,dan sebaik sahaja SP sudah ada girlfriend,semua pelajar
Perempuan tidak boleh mengacau SP lagi,dan juga Sara.”

Semua pelajar perempuan bersinar-sinar mata mereka.Mereka pun bergegas ke kelas masing-masing
Untuk membincangkan tentang apa yang disukai oleh SP.Sudah sebulan berlalu,tetapi tidak ada sesiapa
Pun yg Berjaya mengetahui apa yg disukai oleh SP.”bila la bende ni nak habis..”Tanya kawan SP kepada SP.SP hanya membuat muka pelik dan menjawab”oi oi oi,kan kau yg rancangkan benda ni semua! Kau ingat aku nak ke..?” Sedang mereka rancak berbual.tiba-tiba,Sara datang berjumpa dengan SP.

“Aku dah tahu ape yg kau suka SP.”Sara berkata sambil mukanya merona merah.”apa dia?” Tanya SP.
“Chocolate Miko.”jawab Sara ringkas.SP hanya membeliakkan kan matanya lalu tersenyum dan berkata
“nampaknya tekaan kau tepat,tapi macamane kau boleh tahu?”. Sara pun menjawab”Sebab haritu masa aku tercium kau,aku dapat bau Chocolate Miko kat mulut kau,kebetulan aku pun suka Chocolate tu,jadi aku dah memang tahu bau dia.

SP pun menarik tangan Sara dan menciumnya.Ciuman seorang putera sememangnya indah,tidak dapat dibayangkan dengan kata-kata.Sejak hari itu,Sara dan SP menjadi sepasang kekasih yang bahagia.

~TAMAT~

4 comments:

Kyu and Fishy. said...

giler ar.. citer ko.. thp maksimum gileness.. Asal lak aku jadik villain again?

anis. said...

sebab kau mmg slalu kejam :D

Kyu and Fishy. said...

mane ade?? Aku sentiase budak baek..

anis. said...

eleh,ye la tuh...-.-